1.Сформулювала завдання для
виконання досліджень учнів у проектній діяльності.
2. Визначила навчальні цілі проекту, що базуються на основних вимогах Держстандарту, заповнила план навчальної теми.
3. З’ясувала вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм.
4. Сформулювала завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності.
5. Дізналася, що таке формуюче оцінювання і з яких елементів воно складається.
2. Визначила навчальні цілі проекту, що базуються на основних вимогах Держстандарту, заповнила план навчальної теми.
3. З’ясувала вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм.
4. Сформулювала завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності.
5. Дізналася, що таке формуюче оцінювання і з яких елементів воно складається.
Немає коментарів:
Дописати коментар