№
|
Розділ
|
Опис
|
1
|
Предмет
|
Українська література
|
2
|
Назва навчальної теми (за програмою)
|
«Конотопська відьма» - найкращий
гумористично-сатиричний твір Г.Квітки-Основ’яненка.
|
3
|
Кількість годин
|
3 години
|
4
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів (відповідно до програми)
|
Вміти коментувати зміст
“Конотопської відьми”, виокремити і пояснити художні засоби сатиричного
зображення персонажів, елементи реалізму і фантастики. Схарактеризувати роль
оповідача. Оцінити значення Г. Квітки-Основ’яненка для розвитку української
культури і духовності.
Усвідомлення необхідності соціально активної позиції в житті.
|
5
|
Основні та другорядні навчальні предмети
|
Міжпредметні зв’язки: історія України, географія.
|
6
|
Вік учнів, клас
|
14 -15 років, 9 - А клас
|
7
|
Стислий опис проекту (етапи вивчення теми відповідно до кількості навчальних годин та програми)
|
Навчальний проект з теми ««Конотопська відьма» - найкращий гумористично-сатиричний твір Г.Квітки-Основ’яненка» для 9 класу за програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки
України: Українська література. 5-12 класи. Програма для загальноосвітніх
навчальних закладів. – К.: Ірпінь: Перун, 2005.
Учні з’ясувують історичну основу повісті «Конотопська
відьма», порівнюють риси Забрьохи та Пістряка, визначають елементи реалізму й
фантастики в творі.
|
8
|
План вивчення теми (теми уроків)
|
Теми уроків (3)
1. «Конотопська відьма» - найкращий гумористично-сатиричний твір Г.Квітки-Основ’яненка.
2.
3. Поєднання реалізму й фантастики.
|
9
|
Ключове запитання
|
"Від чого у нас зло?"
|
Тематичні запитання
|
- Як людина повинна ставитися до минулого?
- Якою була правжня суть козацької старшини доби Великої Руїни?
- З якою метою у творах художньої літератури
письменники застосовують елементи фантастики?
| |
Змістові запитання
|
- Який період життя народу відображено у творі «Конотопська відьма» Г.Квітки-Основ’яненка.?
- Що щзначає словосполучення "козацька старшина"?
- Що вам відомо про бурлеск як гумористичний жанр?
- У чому, на ваш погляд, полягає спорідненість
творів І. Котляревського «Енеїда» і Г. Квітки «Конотопська відьма»?
- Які події покладено в основу сюжету?
- Як виявляє себе автор?
- Які реальні події зображено в повісті?
- Які засоби гумористичного і з якою метою використав автор у творі?
- Які спільні і відмінні риси характеру Пістряка і Забрьохи?
- Яка суть козацької старшини доби Руїни?
- Чому козацьку старшину автор називає "однією з найбільших п'явок часів гетьманщини"?
- Які фантастичні події зображено в повісті?
- Які фахи відьом описав письменник?
- Які перевтілення сталися у повісті7
- Як у творі змальовано український побут?
- Як вдалося режисерові фільму "Відьма", акторам відтворити події, зображені в повісті?
| |
10
|
Діяльність учнів та вчителя
|
Перший тиждень.
На першому уроці оголошую тему проекту ««Конотопська відьма» - найкращий гумористично-сатиричний твір Г.Квітки-Основ’яненка» . Демонструю презентацію з даної теми, проводжу тестування, роздаю завдання для груп, знайомлю з інструкцією "Як працювати в групі?". Перевіряю обізнаність учнів з теми, пропоную список літератури, що допоможе учням підготувати завдання. а також роздаю буклети для батьків. Даю завдання прочитати відомості з підручника та інших джерел про твір; переглянути кінофільм "Відьма" . У позаурочний час аналізую заповнені анкети, на основі яких об’єдную учнів у групи за рівнем обізнаності з теми.перевіряю, як учні працюють над запропонованими завданнями ( читають текст, збирають інформацію та узагальнюють);проводжу консультації; знайомлю дітей з критеріями оцінювання їхньої роботи. Учні упорядковують матеріал, розподіляють ролі для представлення та захисту проекту.
Другий тиждень.
На останньому уроці учні представляють результати своєї діяльності: презентацію, схему, вікі-статтю; буктрейлер, заповнюють картки самооцінювання.
|
10
|
Результат роботи (вид)
| Презентація, вікі- стаття, буктрейлер, схема |
11
|
Список літератури
|
|
12
|
Оцінювання роботи (проекту)
|
Блог учителя української мови та літератури КЗ "Долинський опорний ЗЗСО - гімназія І-ІІІ ступенів №3 Долинської районної ради" Толмач Наталії Іванівни
Сторінки
- Головна сторінка
- Про себе
- Скарбничка керівника РМО
- Порадник методиста
- Конспекти уроків
- Проєкти
- Технології SMART
- Дослідницька діяльність
- Презентації
- ДПА 9 клас
- Готуємося до ЗНО
- Позакласні заходи
- Публікації
- 7 клас
- 10 клас
- 11 клас
- Сторінка класного керівника
- Вікторини Triventy
- Дистанційне навчання
- Досягнення учнів
- Сторінка для учнів
- Інформація для батьків
- Це цікаво
- Світлини
- Корисні покликання
- Фінансова грамотність
Проєкти
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар